"Knock off the fucking fighting"

Beskådade en video från Van Halens konsert i Manchester som ägde rum i Tisdags närmare bestämt. David Lee Roth surnar ur på pöbeln som inte kan bete sig som folk och slåss i publiken. Jag blir lika trött varje gång jag ser liknande klipp för jag kan heller inte förstå varför stingsliga lättretade människor prompt måste gå på konsert och veva och slåss. Kommer ihåg i nådens år 1999 när jag var på Iron Maiden i globen och ett gäng en bit ifrån oss började slåss så folk flög omkring till höger och vänster... Det förstör i sanning så sluta slåss och enjoy the music.



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Visst har du och han rätt, det bara förstör lika mycket som en mosh gör enligt mig, förstår mig inte på detta.

Tror också detta kan vara en orsak till bråk. :)

2012-03-15 @ 13:32:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jamie

Att de är! Men får nog tygla dem lite med en ram här hemma hos mig.

2012-03-15 @ 17:41:39
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0