Keeper of the seven keys

Jag är imponerad ! Här springer jag omkring ute i livet och frodas samt skapar så mycket nya kontakter att hälften hade varit för mycket och när jag nu loggar in på bloggen för att kolla lite så ser jag att besökarstatistiken inte på långa vägar är nere på noll vilket jag har trott att det skulle ske långt före jul. Ett särskilt tack vill jag ge min bloggande broder Mike the Spike för att du bemödar dig och slänger in en kommentar då och då och det uppskattas verkligen. Men det är verkligen en fast och trogen läsarskara som sveper förbi här titt som tätt för det kan ju inte komma nya varje dag som sedan försvinner ?!!?. Nåväl jag känner att jag måste skriva några ord eftersom jag misstänker att ett par av dessa besökare är några som jag känner ;). Jag har ju som sagt detoxat mig från att blogga men nu har jag ett smärre återfall.


Underteckand har i sanning haft medgång i sin jakt på det verkliga livet utanför digitala ettor och nollor(fullständigt värdelösa nollor) *Charles Ingvar Jönsson accent* När andra sviker kliver andra ett steg framåt är väl en av det saker jag lärt mig, samt att ont ska med ont fördrivas. Förutom att passa mig för grådvärgar och att ramla i helvetsgapet så har jag enkom haft roligt. Jag har även hittat kärleken tror jag i alla fall men det får framtiden utvisa. Men jag måste bara få uttrycka mig ang senaste hårdrocken historia som berörde "power metal" ... Alltså Hallå !?!? Karln som gör hela serien har alltså inte hört talas om "power metal" då undrar underteckand vilken sten eller bubbla i Kanada han har bott i !?!? Voj voj .. Förresten så sitter jag med svår ångest över vilka festivaler jag ska besöka i sommar och om jag är ledig då ? Det enda jag har lagt veto på just nu är W.A.S.P på Nordfest den 12:e Oktober men Skogsröjet vore kul och även Get Away i Gävle. Ja den som lever får se....


Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Power Metal nörd som jag är tyckte jag avsnittet var grymt :D Mycket HammerFall, men dock irriterande fritt från Tobias Sammet... Förstår inte heller hur man kan ha missat Power Metal, men det är väll störst i Europa kan tänkas... å andra sidan kommer ju nya Iced Earth (typ Power Metal iaf) sångaren Stu Block från Kanada...

2012-03-08 @ 22:17:27
URL: http://mrmasasweden.wordpress.com/
Postat av: Grimgoth

Skönt att få läsa lite nya rader här på din blogg, och tack för ditt sms med så klart.



Ska du till skogsröjet kanske vi ses igen :)

2012-03-09 @ 11:17:42
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Goa ord, broder och gött att se dig få ett återfall. :-D

Kärleken har funnit sin väg till dig också? Verkligen goda nyheter!!! Håller tummarna för dig!



Ha en riktigt bra helg och såklart...Kapsyl av! ;-)

2012-03-09 @ 21:19:59
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0