Behind the beast

Den 26:e Mars så släpper mina husgudar den efterlängtade dvd'n En Vivo och då även på blu-ray om man nu föredrar det. Jag planerar givetvis att göra ett inköp av omnämnda alster. Den lilla teaser som ligger ute gör ju inte ha-begäret mindre direkt och man vet att Iron Maiden levererar högkvalitativa produktioner när dom släpper konsertmaterial. Läskar mig lite extra på bonus-discen som innehåller godingar som "Behind the beast" och "The Making of Satellite 15…The Final Frontier". Gillar dessa dokumentärer och behind the scenes. Vet inte hur många gånger jag nötte "12 wasted years" på VHS när jag förvärvade den, det var i nådens år 1987....tiden går som flickan sa.... UP THE IRONS !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0