Korsfarare

Har gjort min första gästbloggning och den hittar ni hos min broder Micke. Annars är det på västfronten intet nytt, jobbar mest hela tiden som vanligt. Snart är helgen här i alla fall och den är i sanning sjuuuuukt efterlängtad med tanke på att man jobbade hela midsommarhelgen. Planen är att bara vara hemma eftersom kidsen kommer och deras kusin. ja det var väl allt för denna gång, slänger in en redig stänkarbit också som jag förresten tillägnar Micke dagen till ära.


Saxon - Crusader



Kommentarer
Postat av: Micke

STORT tack för den låten, broder! :-)

(Bra film också förresten!)

sv:

Hahahaha

Jag ska höra med svärfar om han har lust med en tripp norrut. ;-)

Jepp, kapsylen är av, så ha en riktigt bra helg, broder! Rock on!

2012-06-29 @ 16:47:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Seance

Detta är fina grejer!

2012-07-02 @ 00:42:34
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0