Freaky Friday

Äntligen helg !! Undrar hur många gånger jag har börjat alla mina Fredagsinlägg med just "Äntligen helg" eller "Äntligen Fredag" ? Hur som helst så är det så jag känner jag är trött efter en veckas arbete och helgen känns som en liten julafton varje gång den står för dörren, ja inte de helger jag jobbar förstås för dessa är enkom ett aber. Men nu står en ledig och barnfri helg framför dörren och imorgon ska jag på ett hårdrocksevenmang och avnjuta live-musik med min sambo. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slänga på lite Lammracks på grillen och ta några kalla, vädret är guld och ölen står på kylning. Det enda som slår det är väl att vara på Sweden rock men där är jag ju som sagt inte..... Ha en grym helg




Kommentarer
Postat av: Micke

Det låter som en riktigt bra fredag, broder, trots att det inte är Sweden Rock. :-)

sv:

Kapsyl av! :-D

2012-06-09 @ 23:47:43
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0