Couchpotato

trött, matt, däven, slö, gäspig, utmattad, utarbetad, kraftlös, slut, färdig, utpumpad.... Nu får man betala för all övertid man jobbat det senaste halvåret. Räknar varje minut till semestern och konstaterar att den är alldeles för långt bort. Många veckor kvar samt att jag jobbar hela midsommarhelgen = Surt.


Men idag ska jag inte gnälla eftersom Fredagen är här och jag är ledig i helgen. Ikväll spelar H.E.A.T och BloodBound i våran lilla stad men jag ämnar stupa på soffan när jag kommer hem från jobbet och ev kolla på Sverige - England. Konstaterar att detta inlägg blev lika tråkigt som jag känner mig. Jag rundar av med en glad låt istället Iron Maiden - Sheriff of Huddersfield



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Synd att du missar Bloodbound, dom borde du se!!

2012-06-15 @ 12:44:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Man orkar inte alltid det man vill, broder. Ibland behöver man vila. Go´ låt! :-)

Vill du gästblogga hos mig? :-O

2012-06-17 @ 21:23:17
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0