6 Juni

Exakt 788,6 km härifrån typ 8 tim och 20 min körtid med bil så drar Sweden rock igång idag. Som precis alla år tidigare så är jag inte där, jag jobbar som vanligt. Har precis plöjt några bloggar som jag följer och det är typ "Nu drar vi" & "Packning inför Sweden rock" som dominerar senaste inläggen. Det hade i sanning varit förbannat roligt att få vara på Sweden rock istället för att sitta på jobbet men jag är inte i den sitsen att jag kan välja så jag får glädjas med alla som har släpat sig dit. Nationaldag är det också idag så jag slänger in nationalsången med Sabaton från sweden rock festival anno 2009 som dagens bit. I övrigt så ska jag på födelsedagskalas efter jobbet ikväll och det är väl det mest spännande som händer mig denna dag... All i can say is that my life is pretty plain... Ha det gött därute. Rock on !


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag gör som du broder och stannar hemma...tyvärr.

Rock on!

2012-06-06 @ 21:28:01
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0