Negative thinking

Det var då fan va svårt det var att komma ur semesterdvalan i år. Allt går tungt på jobbet och man får verkligen ta en dag i taget. Kan ju bero på att jag har haft en helt magiskt bra och rolig semester i år och det är svårt att släppa taget om det. Men jag får väl helt enkelt ta och gaska upp mig och släppa dessa negativa tankar om jobb. Tror det släpper efter den här första arbetsveckan. Tur att man är ledig i helgen iaf. Återkommer när jag har aklimatiserat mig till oxveckorna igen. Men en sak är då säker jag är jävligt bra på att ha semester !!
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

sv:
Jag håller helt med broder! Semestern var underbar, men alldeles för snabbt for den förbi. Jag har också väldigt svårt att komma tillbax till vardagsrutinerna.Men det är bara att bita ihop under veckorna och njuta av varje ledig stund till nästa semester. :-)

2012-08-09 @ 21:50:09
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Micke

Snart är det helg, broder. Blir det nån ledig tid??? :-)

2012-08-23 @ 20:52:54
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0