TGIF !

Äntligen Fredag ! Hur många gånger har man inte nött denna frasering och aldrig blir den till leda. Som så många gånger förr så har det varit mycket jobb denna vecka samt en hel del trädgårdsarbete hemma på mitt gods stora Walla, vårbruket är igång. Denna helg skall tillbringas på hemmaplan och det ska bli så skönt att bara gå hemma och känna mig som den baron jag trots allt är. Kapsyl av blir det vid 18 blecket ikväll och sedan ska det porla som en vårbäck ned i strupen och härmed önskar jag eder alla en trevlig helg !






Kommentarer
Postat av: Micke

Riktigt gött med ledig helg, broder! :-)

sv:

Maria tackar!



Kapsyl av och SKÅL, broder!

2012-04-13 @ 21:25:49
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0