Accept jobbar på nytt vax.

Vi tar ett litet hopp från Udo Dirkschneider till nuvarande Accept....


Efter den enorma framgången för Accept's comeback album, "Blood of the Nations", och tillhörande World Tour som bestod av mer än 180 spelningar runt om i världen så har nu bandet dragit sig tillbaka från scenen för att börja arbeta på deras nästa CD .Bandet håller för närvarande på att skriva material till sitt nya studioalbum som kommer att släppas under våren 2012 och det kommer återigen att produceras av den brittiske producenten Andy Sneap. En glädjande nyhet för mig då "Blood Of The Nations" i mitt tycke är årets hårdrocksalbum. Sen var dom ju jävligt bra live på Get Away i somras också !



Kommentarer
Postat av: charlotte

Var på väg att se UDO på peace and love i sommar, men pga att jag var så helvetes trött så stapplade jag "hem" till hotellet istället. Nu snackar vi nära döden trött. Jag är så jävla hårdrock. Not.

2011-09-28 @ 20:48:11
URL: http://radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0