Firmafest

Ohoj seglarvänner !. Det är i sanning en medioker och näst intill bedrövlig uppdatering på denna så kallade hårdrocksblogg. Den här veckan har jag och min onda rygg samt två kollegor haft fullt upp med att knyta ihop säcken för firamfesten som kommer gå av staplen ikväll. Vi kommer att köra ett gammalt hederligt koncept som vi vet håller, nämligen en rejäl kräftskiva. Alla ska göra sin egen kräfthatt och jag har på känn att min kommer hamna högt på själva röstingen om bästa kreation. På Lördag är jag bjuden på en annan fest dock blir det inte kräftor utan tacos på menyn där, så när jag vaknar på Lördagförmiddag och känner mig gammal och klen så är det ingen idé att känna efter för mycket eftersom jag ska på't igen. Söndag kommer tillbringas horisontalt på soffan med hämtpizza, chips och 4 liter coca-cola.. Ha en grym helg ni också vad ni nu hittar på. Im a rebel..



Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som du har en riktig röjarhelg framför dig!

:-)

sv:

Uppfattat, broder!

Detsamma och ha en RIKTIGT kul helg! :-)

2011-10-21 @ 13:29:25
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: c

Simma lungt :)

2011-10-21 @ 14:53:43
URL: http://radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0