Alive

Krossade ju ryggen i Onsdags (igen!!) men den här gången behövdes ingen ambulans tack & lov. Nåväl nog om självömkan, idag har jag varit filosofisk och djup i min ensamhet ja man skulle kunna säga att jag har varit "svår". Men jag har varit "svår" på ett bra sätt, rannsakat mig själv kan man säga och jag är nöjd med min självterapi. I alla fall så rasslade jag igång två live-vax ikväll som jag lyssnade non stop på, det första är det lysande vaxet "live after death" med husgudarna Iron Maiden. Det kan närmast liknas som en religiös upplevelse näst efter att se dom live på riktigt förstås och när den var slut så kände jag att "Jag vill höra nått mer bra". Valet föll givetvis på AC/DC Live, en fullkomligt lysande produktion och det är sannerligen "top notch" set-list på den skivan. Visserligen har jag en färsk konserthelg bakom mig men jag känner ändå en slags vemod över att det är långt till nästa års säsong med festivaler och konserter, det är ju trots allt på sommaren som allt bra skit händer. Vintern får tillbringas framför live-dvd:er och prat om höjdpunkter från sommaren som har varit.

I väntan på nästa sommar rekomenderar Dr Ztizze b.l.a dessa alster...





Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Jag vill också ha morfin! Diklofenac-skiten kan de slänga i väggen. :)

2011-10-18 @ 05:00:11
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Tack mannen!!

2011-10-18 @ 16:57:22
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Shit, du har otur, broder!

Ta hand om dig. :-)

sv:

Ja, det känns som det är ett vanligt fenomen inom bloggvärlden. Kanske så att folk bara har tid att läsa, men inte kommentera... ?

2011-10-20 @ 17:50:58
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0