Running free 2011

Åren går och den 25:e November fyller denna så kallade hårdrocksblogg två år !? Då är det fanimej dags att lägga ner tycker jag då spontant, mest för att det är lämpligt att göra ett värdigt bokslut på två-årsdagen men också för att det känns som att det är dags att dra sig tillbaka. Jag gillar ju att vara social "i det verkliga livet" och tycker att facebook är den största styggelsen som har drabbat pöbeln sedan Karl-Oskar fick sova i stutabåset. Men jag är så pass storsint att jag tycker ändå att det är trevligt att facebook fyller en slags funktion för så många så fejja på ni alla som gör det men jag tycker mest att det liknar skit.



Detta för mig då så sakteliga in på det som jag vill ha sagt, kalla mig gärna gammalmodig, tråkig, bakåtsträvare eller bara bajskorv om ni vill det men jag finner någon slags mening med att sitta ner "face to face" och diskutera livet eller vad man nu vill diskutera det tillkommer så mycket bra ur gester och kroppspråk och det fascinerar mig oerhört mycket. Man får en bra dialog som flickan sa. 2011 har varit ett bra år i den meningen med att backstugesittarmentaliteten hos mig har varit som bortblåst helt och jag har verkligen levt som jag lär och det ska jag fanimej ha lite cred för trots att jag har msn-messenger:). Otroligt intressanta möten och lika många livsöden och historier har diskuterats och jag är tusen erfarenehter rikare. Skithäftigt om ni frågar mig, massor med nya upptåg och äventyr är planerade och jag ser fram emot varje minut.



Därför så ska jag nog släppa bloggen och ge mig ut i livet på fritiden istället eller så tar jag bara paus på obestämd tid, livet är ju kort när allt kommer omkring. Ja vi får se hur jag gör den 25:e men just nu är bloggen är lika nedläggningshotad som SAAB. Men satan vilket tråkigt och djupt jävla inlägg ?? Tänker jag högt och låter fingrarna göra myteri ?? Slutligen då en liten hyllning som knyter an till rubriken: "Man ska inte laga nått som inte är trasigt" men det här ska fanimej Paul DiAnno också ha en stor skopa beröm för han har tagit nått gammalt och bra och gjort det modernt så till och med jag tycker det är bra...inte många som har lyckats med det ska jag då påpeka väldigt snabbt. .....Im running wild, im running free....



Kommentarer
Postat av: charlotte

Grattis till tvåårsdagen då. Men jag tycker absolut inte att du ska lägga ner. Att sitta face to face och snacka är ju trevligt, men det är ju inte alltid man har möjlighet till det. Kalla mig för ytlig, men jag har inte alltid tid att träffa människor IRL och man lär ju känna nya om man ger sig ut på nätet...



Och en blogg tar väl inte så mycket tid i anspråk...?



:D

2011-11-10 @ 19:43:33
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: BelseBubby

Viker du däj? ;)

2011-11-10 @ 22:28:34
URL: http://ätgröt.se
Postat av: Prinsessan från gryningen

Skärp till dig för fan !! Hej å hå och blogga på !!

2011-11-11 @ 00:06:39
URL: http://nordfest.se
Postat av: Micke

Don´t stop blogging, brother!!!

Gillar ju våra bloggdialoger. Men jag hade tyckt det var kul att ses IRL också såklart. :-)



Nu är det helg igen, broder! Kapsyl av och ROCK ON!

2011-11-11 @ 23:03:36
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Micke

sv:

Hoppas helgen var bra trots att det var jobbarhelg och kapsyl på. :-)

Då kanske du är ledig lite i veckan istället? Inte fel det heller. :-)

2011-11-13 @ 17:15:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Hårdrock & Metal

Det lät lite sorgligt, men lycka till IRL då!:)

2011-12-07 @ 01:43:02
URL: http://xn--hrdrock-exa.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0