Här sitter det inte fast.

Helgen kan summeras med att pengarna har rullat och jag har haft roligt. På Fredagen hade vi Oktoberfest med kneget och ölade upp oss rejält och dansade natten lång. Helt galen tillställning men kan man förvänta sig något annat av ett järnjäng som bränner av en Oktoberfest redan i Maj ?





På Lördag var det dags att vara raggare för första gången i livet, cruising stog på schemat och efter lite grillning och några pilsner så var det bara att ta plats i en gigantisk Cadillac och bara åka med. Rätt trevligt måste jag säga om än lite långrandigt men absolut värt att prova på fler gånger, blev ett stopp på någon rockabillyspelning på vägen hem men av den kommer jag inte ihåg särskilt mycket då jag orerade fast redan ute på parkeringsplatsen. Kul helg helt enkelt !


Kommentarer
Postat av: Birgitta westlund

Alltid kul att ha dig med på festerna, för med dig "sitter de inte fast".

2011-06-05 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0