Get away !

Pappa Ztizze har ju nämligen varit ut och luftat sina hårdrocksvingar på Get away Rock Festival som jag nämnde i tidigare inlägg. Finns väl egentligen inte mycket att orera om förutom att jag härmed utnämner Bullet till prinsar och Accept till kungar på Get Away, finns inte många som hade så fin publikkontakt som dessa två band.


Visserligen hade jag orkat släpat mitt beniga arsle ända fram till scenkanten så de hade ju lite att leva upp till om man säger så :-). Hade otroligt svårt för själva festivalområdet på get away, man får liksom inte den där "open air" känslan hur man än försöker. Vi hade "base camp" på Brynäs där vi visserligen motarbetades hårt av arga tanter som gjorde allt för att vi skulle förpassa oss därifrån men vi bjöd ut dom på grogg sen gav dom sig....dom kom inte ut och drack grogg men dom förstod nog att vi inte tänkte gå förrens groggen var slut.


Men som Backyard Babies predikar så "makin enimies is good" fick bli paradnummer blandat med "Bite the bullet" fast vi är ju snällare än en blind cockerspaniel så det var ju aldrig några "hard feelings" mellan generationerna. Fick några sköna nya bekanskaper iaf ...Skåne, Jens, Sigge och fan allt vad ni hette vi syns här hemma på Stora Valla i höst.


Skogsröjet ?  Anyone ? .... MO HAH HA AH AHH AHA



Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som du haft lite go´ rock ´n´ roll. :-)

Härligt!

sv:

Njuter för fullt, broder. Börjar också jobba på måndag, men bara en vecka, sen är jag ledig 2 veckor till. GÖTT! :-)

Rock on!

2011-07-20 @ 22:45:08
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Kommer du till Skogsröjet måste försöka ses!

2011-07-21 @ 18:59:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Önskar dig en riktigt bra helg! :-)

Rock on!

2011-07-23 @ 00:32:59
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0