L.O.V.E. Machine

Ja då var helgen ett minne blott. På Fredagen var det AW och Lördagen tillbringades i skärgården med något så exotiskt som "lyskväll" det är kort och gott att alla ställer ut marshaller på kobbar och skär så det lyser mysigt och fint. Det grillades och vi hade det sjukt trevligt, jag fick äran att kampera med två gamla bandkamrater från Zebulon och deras fantastiskt trevliga "Entourage" i en sjöbod vid havets strand. Trevligt som tusan och dagen efter så sjöng vi alla "E.B.B.E all i need's my love machine". En otroligt lokal version av WASP's fantastiska låt LOVE machine. Ja hur som helst så har det varit en trevlig helg och jag önskade att den inte hade tagit slut så fort... Nu är det en lång arbetsvecka igen *suck*




Kommentarer
Postat av: Zebulon "Doc Roc"

Fantastiskt trevlig var det!!. Tack för ditt underbara metal sällskap. Gör gärna om det igen Broder !!!!!!:)

2011-08-29 @ 20:18:30
Postat av: En ur "Entouraget"

Fyy fan, nu lever man lätt 10 år extra efter alla skratt som måste ekat över havet :)

2011-08-31 @ 19:41:22
Postat av: Micke

Låter som en riktigt bra helg och nu är det dags för helg igen! :-)



Önskar dig en riktigt bra helg!!! :-)

Kapsyl av och Rock on!

2011-09-02 @ 13:46:24
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Tjena! Du kan väl kontakta mig på min mail!

2011-09-04 @ 08:38:53
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Micke

sv:

Ja, jag tror det är en lokal smakfråga, fast frugan gillade det ju också. ;-)

Önskar dig detsamma, broder! :-)

2011-09-05 @ 20:18:37
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0