Slit & släp..

Inget fryntligt och alkoholromantiskt inlägg från undertecknad denna Fredag för helgen kommer gå mig relativt omärkt förbi, det ska jobbas hela helgen. Materiell lycka, hummer och vaktelägg kostar och jag har i sanning slösat med likvida medel så det är nog bra för mig att jobba den här helgen. Imorse fick jag äntligen igång bredbandet hemma så nu kan jag göra som de flesta andra jag känner d.v.s sitta vid datorn och tv'n och kura och helst inte gå utanför dörren. Den gamla fina titeln "backstugesittare" har verkligen fått en renässans i och med internets intåg i vardagen. Men nog om detta nu är det "uppåt framåt" som den gode grannen East Hill så klämmigt brukar uttrycka det. Ta gärna en kall eller fem åt mig i helgen alla ni som har Kapsyl Av ikväll.


Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, april april... Klart att du kommer att ta dig ett par kalla! Nåt bättre får du allt komma på!

2011-04-01 @ 18:54:52
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: charlotte

Har man ett roligt jobb kan det bli en skitbra helg ändå. Men det vet jag ju inte om du har förståss :) Trevlig helg! Själv springer jag, och äter glass, och springer och äter glass :D

2011-04-01 @ 20:29:53
URL: http://radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0