Bullet For My Valentine

Tjohoo !!

Nu är jag tillbaka igen och denna gång så ska jag ägna ett inlägg åt en läsare som i ett tidigare inlägg önskade min åsikt om Bullet For My Valentine och låten Tears dont Fall. Detta är i min mening en medeldistanslåt som absolut håller sitt mått, inget jag vill sprätta en hela blanksprit till och grogga sönder huset men heller inget som jag tycker förtjänar dåliga recensioner. Så därför ger jag själva låten tre "Ztizzar" Nej förresten tre "Ztizzar" med ett plus. Däremot så ger jag pumorna i videon FEM av fem möjliga "Ztizzar" för fantastiskt skådespeleri och hur de tar till sig scenografin.... Eller kort och gott för att dom är hetare än termoskaffe !....Over and Out !


Kommentarer
Postat av: Cici

Tack så mycket :)

2010-09-30 @ 12:47:04
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0