Ser fram emot lite roligt nu....


Nej nu är det mycket elände och mörka moln tycker jag... ena musikern efter den andra trillar av pinn och mitt privatliv kunde inte vara mycket bittrare än vad det är. Dags att ”think good thoughts” försöka se fram emot något roligt. I mitt fall så är det Rockweekend som gäller i år dels för det förnäma biljettpriset och dels för det fantastiskt lämpliga avståndet. Det gör min utmärglade plånbok gott att kunna spara in både resa och dyra biljetter. Hade jag varit stadd vid kassan så hade jag även klämt in Sonisphere men så är alltså inte fallet.

 

Tror det kommer bli kanon på årets rockweekend för området är verkligen som klippt och skuret för en open air festival. Sen kan man ju alltid tycka och tänka om line-upen och där hade man ju kunnat önskat ett par tyngre bokningar. Men man tager vad man får och halva nöjet är ju ändå att insupa atmosfären och prata musik med folk över ett par kalla.

 


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Lite mer "gammal" metal på den festivalen, men det funkar det med :)

2010-05-26 @ 10:11:40
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Haha, ja, då blir det ju perfekt :)

2010-05-26 @ 10:30:01
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: CC

Oj många band där jag gärna skulle se...tyvärr lite off läge för mig. har ju Sonisphere runt knuten däremot :)

Hoppas livet känns lite ljusare för dig snart...det går ju alltid upp o ner. Och lite trallvatten kan ju alltid hjälpa till haha

2010-05-28 @ 17:23:07
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0