The Final Frontier

Det har ju i dagarna kommit fram att Iron Maidens senaste vax kommer under titeln ”The Final Frontier”och eftersom det har spekulerats rätt länge att det kan vara Iron Maidens sista vax så har ju alla sådana spekulanter verkligen fått vatten på sin kvarn. Jag vägrar att acceptera det om så är fallet, om dom inte lovar att fortfarande turnéra tills åldern tar ut sin rätt. Då kan jag se mellan fingrarna med att det kanske blir det sista studioalbumet från dessa husgudar och giganter.

 

Jag tänker inte ens spekulera nått mer förräns jag vet säkert om det är det sista vaxet eller inte. Fast om det skulle vara sista vaxet så borde väl Mr Harris ha skrivit det i pressmeddelandet tycker jag. Så därför har jag lite svårt att tro att det verkligen är det sista vaxet. Det har ju späkats ut på Iron Maidens hemsida att det ska bli en hejdundrande ”North American Tour” och förutom några Sonispherebokningar och Wackenspelningen så är det fortfarande tomt på Europakartan.

 

Det är även en liten fräsigare design på Eddie tycker jag, lite läskigt modern på nått vis. Men med det karaktäristiska dragen runt ögonen så känner man igen sitt favoritmonster så det gör ingenting att han har gått sta och blivit fräsigt modern. Ja nu återstår bara att vänta och se för det kommer väl snart ett utspel från nämnda orkester om det är det sista vaxet eller inte så med ett friskt och klämmigt ”Up The Irons” så avslutar jag detta inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: johanbliixt

sv; Up the irons!



Kommer verkligen bli ledsen om det e sista plattan från dom :/ Planerar att försöka se så många konserter som möjligt denna turné 10/11 :) Men vi får hoppas att om så är fallet, att Bruce tar tag i sin solokarriär igen. Han har ju endå kontrakt på två skivor till! :)

2010-03-26 @ 11:42:18
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Hermankathinka

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:28:11
URL: http://hermankathinka.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0