Slash album trailer.

Slö, slöare , slöast är jag. Man kan inte direkt anklaga denna blogg för att uppdatera för frekvent under helgerna. Men nu är det Tisdag och då tänkte jag passa på att orera lite så att det där ”Trevlig helg” inlägget inte ligger överst för även om jag har roligt så är det inte helg hela veckan. Fortsätter man i den här stilen så blir det bara fryntliga helgönskningar på denna blogg och det vill vi ju ICKE !.

Nåväl nu har musiken tagit ett järngrepp om mig igen och ni som har läst mer än ett inlägg på denna blogg vet ju att jag går och småväntar på att lägga vantarna på Slash's nästa vax. I dagarna så kom denna förtjusande lilla ”teaser” ut på tuben och säga vad man vill men jag tycker det verkar lovande. Bara det att Ozzy och Lemmy lägger sina karaktäristiska stämmor på ett par spår gör att jag bara måste lyssna när väl vaxet kommer till Svedala.

Titta själv om ni inte har sett det ,och visst känns det som ett vax värdigt nog att ta en plats i samlingen ?


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

okej, där ser man, jag tror dock att jag är äldre än dig, men,men ;)

Det var som fan, minns dock inte om jag var där och såg dom, det är ju en hel del kvällar som man varit där :D

2010-03-02 @ 11:42:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: stinis

Haha klart ja gör de allt för dig, så tjillevippen nu får du sol i mon =)

2010-03-02 @ 15:43:25
URL: http://sweppe.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Väntar med spänning på detta album!

2010-03-12 @ 17:43:45
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0