Musik för dom små : )

AC/DC 's frontman Brian Johnson har sjungit in ett spår på en barnskiva, ja eller som det står ”Musik som föräldrar och barn kan lyssna på tillsammans”. Detta är ju genialt om man hade tänkt presentera lite hårdrock för de små öronen tidigt i deras uppväxt. Man slänger helt enkelt igång det här spåret ”If i had a hammer” och smyger sen över till TNT eller Hells Bells när ungarna har vant sig vid den karismatiska rösten som Herr Johnson besitter.

 

Jag spelade mycket Iron Maiden för mina kids när dom var mindre och det var i sanning komiskt när dom satt bak i bilen och skrålade ”Friiiiidolf” istället för "Freedom" när de körade till ”The Clansman”. Eddie döptes snabbt till ”Konstig Farbror” och det var alltid lika härligt när man satte sig i bilen och önskan om att få lyssna på ”Konstig Farbror-musik” kom upp. Sedan att en av ungarna närmast var besatt av ”Hon kommer med solsken” med ”Östen med resten” under en period ja det kan jag tyvärr inte förklara...

 

Mina damer och herrar : Brian Johnson feat alot of kids performingIf i had a hammer


Kommentarer
Postat av: Vanadesse

tack ! hade i alla fall en skitbra helg så det har vänt lite :) hoppas att din helg oxå var bra.



låter onekligen jävligt roligt med konstig-farbror musik haha. barn e så jävla roliga!

2010-03-30 @ 22:12:57
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Sticker in mitt kycklinghuvud och säger GLAD PÅSK ♥ ♥ ♥ Blir kass update i helgen men ska uppdatera som fan innan jag åker till USA nästa vecka. Håll koll ♥ ♥ ♥

2010-03-30 @ 23:34:40
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0