Faster-Harder-Louder !

Faster-Harder-Louder är orden hela dagen. Jag sitter och drömmer om sommar ,sol och rediga festivaler och drömma är nog det enda man får göra eftersom fattigdomen biter hårt i vardagsekonomin och några utrymmen för utsvävningar är inte att tänka på. Tur att sommaren och solen inte kostar något i alla fall, men å andra sidan så damp det ju ner 123124451235 kubikmeter snö på gården som också var alldeles gratis.....vare sig man ville ha den eller inte.


Sitter och uppdaterar mig om sommarens festivaler och kan åter igen konstatera att det blir en festivalsommar av rang, sen att även AC/DC och Kiss har lagt Sverigespelningar ja det kan ju inte med ord beskrivas, så bra det är. Men om jag hade pengar ...rabba dabba dabba dej... så skulle jag inte tveka en sekund med att förära Wacken ett besök för där finns bandbokningar som inte går av för hackor samt att jag aldrig varit där någon gång. Vore det inte lite trevligt att få besöka den festivalen så säg ?



Man får nöja sig med att kolla på årets trailer och glädjas med alla som har eller ska skaffa plåtar till detta fantastiska event som i folkmun kallas Wacken Open Air Festival. Inte konstigt att jag är en muntergök som ska glädjas med alla som har vassa plåtar....men det bjuder Pappa Ztizze på så gärna för jag är en hyvens kille..... Och imorgon kommer det ju en fryntlig helgönskning här på bloggen i vanlig ordning... Röcka på !! "we are the metalheads"



Kommentarer
Postat av: johanbliixt

Wacken skulle inte vara fel! :P

2010-03-05 @ 21:07:37
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0