Den digitala åldern...

I denna digitala ålder där var och varannan människa håller sig med egen hemsida, facebook, twitter, blogg, myspace och tusen andra ”social communitys” på nätet, så vill jag genom detta inlägg lyfta fram en sajt som förbryllar och förundras av undertecknad. Detta blir lite som veckans vaxning fast med en sajt istället för vax. Ja då undrar säkert alla som har tagit sig tiden att läsa så här långt vilken sajt jag ska orera om. Men den uppmärksamme som har gluttat på bannern här ovan förstår genast att det är den gamle drinkaren och rockräven Mick Mars hemsida som har blivit centrifugerad grundligt av ”the ztizz”.

 

Egentligen så är själva sidan varken revolutionerande eller dålig ….MEN ! Det finns en sak som jag inte kan sluta att le åt, och då inte utav ren glädje utan av en viss pinsamhet och det är själva ”headern”. Är han månne en filosof som vill att besökaren ska få sig en tänkare eller hur tänker karln när man ska stirra på hans bakhuvud i animerad form som går i en gång och aldrig kommer fram. Dessutom till ljudet av fotsteg som får en att tänka på Wyatt Earps steg ur Saloonen inför revolverstriden vid O.K Corall.

 

Eftersom jag kanske har för mycket ellet rent av för lite fritid och orkar fundera på dessa saker är ju kanske för mången också en gåta. Men jag är inte ensam i mitt tyckande då flera bekanta har uttryckt samma sak. Man kan ju tycka att en karl i hans kaliber kunde ha öppnat börsen lite grann och förvärvat sig åtminstone lite bättre grafik på skapelsen. Men han kanske ger fan i allt vad hemsida och grafik heter och har en joltcoledrickande spoling som sköter ruljans och programmering så att gamle gode Mick kan koncentrera sig på viktigare saker här i livet...

 

Spana in själva här och bedöm själva.

 


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

gubben bryr sig säkert inte mycket om såna saker, bara han har sin gitarr och sin vodka ^^ jag håller dock med om att den ser rätt tråkig ut. men eftersom mick är mick och lite av en gud för mig så är han förlåten!

2010-03-15 @ 16:39:37
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0