SLAYER : PINBALL ROCKS !

Bästa bloggläsare och alla ni som har det bättre ställt både ekonomiskt och materialistiskt än vad undertecknad har. Jag har i dagarna fått den äran att få bekanta mig med en iPad och det väckte en ”Craving” av rang kan jag meddela. Jag har en skaplig ”craving” om en iPhone också så det var väl inte helt oväntat att man skulle gå igång på iPaden. Men nu kommer jag till vad som känns viktigt för alla som har dessa tekniska underverk att få veta och det är att det numera finns en app av rang att flasha med och det är SLAYER Pinball Rocks. ….. FLOTT !!

 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Läste också om denna app och tur man bara har en vanlig nokia så man slipper dessa "cravings" ;)

2010-06-23 @ 12:55:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

sv:

Coolt!

Vet inte om jag tycker det är deras absolut bästa, de har ju gjort så många, men det är helt klart en av de bästa!!! :-D

2010-06-23 @ 19:29:19
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0