Bite the bullet !

God kväll på er alla hårdpoppare, det är i sanning inte den mest uppdaterade bloggen i sajberrymden just nu men det är för att jag har lite ”semester” från den just för tillfället. Men inte en regel utan undantag och när jag nu bevistade Bullets spelning i Söderhamn i Lördags så är det klart att jag ska skriva några ord om den ,visst det var andra orkestrar som rockade hårt också men för mig så var det Bullet som var kvällens kungar.

 

Överladdad och duktigt inlyssnad på ”Bite the bullet” så gjorde jag entré alldeles lagomt tills första låten och intog plats längst fram vid scenen. Det var en jävulskt bra spelning och ett bra driv på scen ,så jag kan bara få be att tacka Bullet för en strålande spelning ….jag höjer näven och ropar än en gång ...”bite the bullet”


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Låter intressant, något jag får ta och sätta tänderna i kanske :)

2010-07-28 @ 08:35:16
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: radiogirl

Såg Bullet i Skellefteå. Premiär för min 8 åring på hårdrocks konsert. Hon hade hur roligt som helst! Fan, vad bra dom var! Roligt att se ett band som bjuder på sig så mycket även på små spelningar.

2010-10-01 @ 21:57:30
URL: http://www.radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0