Slash's nya vax...

Det var länge sedan man gick och läskade sig i väntan på ett nytt vax, men nu är det i sanning dags. Slash kommer ju snart att släppa sitt solovax som just heter ”Slash”. Karln är ju ett unikum i branschen och när det gäller till att traktera en gitarr så är det inte mången som knäpper honom på fingrarna. När jag således fick syn på spåren och gästartisterna på nämnda skiva så sa jag till mig själv ”Det här kommer bli något utöver det vanliga” . Det kommer bli så bra att hälften hade varit för mycket. Det liksom värkte till i mitt gamla knä som vid ett häftigt väderomslag när jag läste vilka som skulle gästa på hans skiva. Och mitt gamla knä har aldrig fel.... inte när det gäller vädret i alla fall. Nåväl slut tjatat om gamla knän och väder ta en titt på denna digra spår-lista så ser ni vad jag orerar om....


01. Ghost (Ian Astbury)
02. Beautiful Dangerous (Fergie)
03. Nothing To Say (M. Shadows of AVENGED SEVENFOLD)
04. Crucify The Dead (Ozzy Osbourne)
05. Promise (Chris Cornell)
06. By The Sword (Andrew Stockdale of WOLFMOTHER)
07. Doctor Alibi (Lemmy Kilmeister)
08. Saint Is A Sinner Too (Rocco De Luca)
09. Watch This (Dave Grohl/Duff McKagan)
10. I Hold On (Kid Rock)
11. Gotten (Adam Levine)
12. We're All Gonna Die (Iggy Pop)
13. Starlight (Myles Kennedy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0