Visdom

Ja då var det Fredag igen och veckan går mot sitt slut. Det blir inget ystert Fredagsinlägg idag utan mer ett mystiskt och kryptiskt :-) Ibland kommer man till insikt här i livet, man får så att säga ett Eureka-moment, saker och ting faller på plats. Tankar, funderingar och frågor får plötsligt ett svar.


Jag har fått ett Eureka-moment av rang
........

Och med det inlägget samt några visdomsord signerat Iron Maiden önskar jag er en trevlig Fredag.

”Night and day i scan horizon, sea and sky
my spirit wanders endlessly.
Until the day will dawn and friends from home
discover why.
Hear me calling, rescue me
Set me free, set me free
Lost in this place, and leave no trace..”


Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Wow nu blev man ju riktigt nyfiken på vad det kan vara för Eureka-moment du pratar om;) Happy Friday!



Sv: Hahha jag drack ett par Buds för dig akn jag lova:) Har haft det underbart! Finns bilder etc nu via bloggen om du vill ta en titt:)



Stor kram!

2010-04-09 @ 13:06:35
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0