Välgörenhet med Steven Adler

Måste dela med mig av detta fantastiska klipp som jag blev så glad av när jag kollade på. Jag satt och småflinade och läskade mig i 06:33 minuter. Inte nog med att det var kul att se den gamle trummisen Steven Adler från Guns n Roses hamra loss bakom trumsetet utan det var oerhört trevligt att se de unga medmusikanterna spela skjortan av de flesta i lokalen.

 

Eventet var en välgörenhetskonsert för barn med cancer så det var i sanning både rörande men samtidigt oerhört underhållande att se dessa ungdomar jamma ”Sweet child o mine” med Steven Adler i högform bakom kagge och pukor. Som den tvåbarnsfar jag är så vill jag berömma samtliga inblandade i detta arrangemang .Projektet går ut på att låta andra barn göra saker för att hjälpa andra barn som är svårt sjuka och i denna allt mer egoistiska värld så är det härligt att se sådana här saker.

 

Kolla in den lille gitarristen som spelar Slash-stämmorna , han är riktigt vass !


Kommentarer
Postat av: johanbliixt

sv; du ska på sonisphere va? ;D

2010-04-27 @ 21:37:27
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: johanbliixt

sv; ah fan va synd! Jo, ja såg både i sthlm och gbg då! Men dom kommer väll till sverige ´11 igen. Då med arena spelningar =D gonna be awesome!

2010-04-28 @ 00:31:04
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Inte en helt värdelös sångare heller :-) Påminner faktiskt ganska mycker om Axl himself.

2010-04-28 @ 11:57:39
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0