Sebbe Bach till Rockweekend

Det senaste i kampen mellan Rockweekend och Getaway Rock Festival sedan sistnämnda festival droppade att Slash kommer, är att Rockweekend har kontrakterat Sebastian Bach, Treat, Babylon Bombs, Steel Attack, Lady Die och Angeline. Av dessa banbokningar finner i alla fall jag både herr Bach & Treat som ytterst intressanta. Men det toppar inte Slash och den annars lysande line-up som Getaway bjuder på tänker ni kanske !?. Och det är jag böjd att hålla med om.

 

Men här kommer jag gå som "kärringen" mot strömmen och gå på min magkänsla som just nu säger att jag trots den fina line-upen i Gävle ändå ska välja Rockweekend. Så jag kommer nog att lita på det gamla tarmpaketet den här gången också. Tarmpaketet brukar sällan ha fel.

 

Nu har jag inte en sådan pondusrondör som han på bilden här nere, men han verkar ju också lita på sin mage.




 


Kommentarer
Postat av: Ida

Aaah, då var jag inte helt ute och snurrade då ;)

2010-04-21 @ 15:55:37
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0