Sebastian Bach surnar ur...

Ja nu är det hög tid att återta kontrollen över vardagen för alla som inte har semester, påsklov eller på annat sätt kan tillbringa dagarna som kommer i ledighetens tecken. Till den kategorin som inte ska vara ledig tillhör jag. Hoppas ni alla har haft en härlig påskhelg för det har inte jag eftersom jag har legat i sjuksäng hela helgen. Så jag utbrister ett USCH och FY FÖR BÖVELEN och släpper sedan ämnet.

 

Någon annan som också utbrister i ilska och vrede är den forne Skid Row-frontmannen Sebastian Bach som surnade ur ordentligt på en konsert i Colombias huvudstad Bogotá häromsistens. Att Axl Rose visar ut publik till höger och vänster börjar man bli ganska van vid nu men i det här fallet så hann alltså Sebastian före. Det var nämligen han och hans orkester som var förband åt Guns n roses när detta hände. Men tydligen så hade ”the guy in the hat” kastat upp saker på scen och det är FY FY !! så det var inte mer än rätt att han visades ut.



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Förstår att dom lackar ut på sånt där alltså.

2010-04-07 @ 13:22:02
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0