Doctor Alibi

Centrifugerade Slash's nya vax grundligt igår och kunde ganska snart konstatera att det finns ett spår på den skivan som fullkomligt pulveriserar de andra med hästlängder. ”Doctor Alibi” med Lemmy Kilmister är ju en fullkomligt lysande låt och jag vet inte hur många gånger jag lyssnade på den biten igår.

 

Idag är det Lördag och jag kommer förmodligen gå omkring smånynnande på nämnda epos hela dagen och kvällen. Ska snart rassla iväg och ta ett par kalla med en kompis så stöter ni på någon illuster filur som ler i mjugg och småfanatiskt upprepar ”Doctor nothing wrong with me” så är det förmodligen bara jag....


Kommentarer
Postat av: Heyli

glad påsk på dig med såhär i efterskott ;p jag är grymt seg på att svara på kommentarer ibland :p

2010-04-10 @ 21:03:38
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0