Rock on !

Sweden rock vs Kiss

Ja då står det klart att Kiss konsert i sommar krockar
med Sweden Rock. Man skulle ju helst vilja vara på
båda men det går ju inte så bra.Har man sett Kiss så
får man ju mer för slanten om man går på Sweden Rock, ja
om man inte är Kissfan av rang för då ter ju sig valet
ganska enkelt.Jag har aldrig sett Kiss men skulle gärna
göra det för jag har bara hört bra om deras tidigare
konserter.Deras senaste platta Sonic Boom låter ju som
men förväntar sig att Kiss ska göra och jag som tyckte
att Psycho circus albumet var bra fast så många sågade
det är mer än nöjd.

Låtarna Yes i know (nobodys perfect) och All for the glory
var riktigt bra tycker jag.
Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska på konserten
eller bege mig till Sweden Rock fast de spelar ju även i
Malmö så om plånkan tillåter så kan man ju kanske klämma in
båda.Det är i alla fall lika bra att man börjar planera redan
nu, för vis av erfarenhet så vet jag att beslutsångesten blir
bara värre ju längre tiden går.Medans jag vankar omkring i
ångestens stora korridorer så ska jag spisa lite hederlig
Iron Maiden och minnas Somewhere on tour-konserten på
Stockholm stadion förra sommaren. Sjukt bra konsert kanske
den bästa jag sett men så är jag Maidenfan ut i fingerspetsarna
också, har t.o.m tatuerat in gamle Eddie på överarmen.

Jag är vän av gammal klassisk metal som Judas Priest,
Iron Maiden, W.A.S.P, kort och gott det som gällde på 80-talet.

Horns up :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0