I'm not gonna take it !!

I brist på likvida medel att göra vintern till en behagligare årstid så får man ta till något som är alldeles gratis, nämligen minnen från varmare tider. Men medans jag har ork att skriva så vill jag tacka min granne East Hill för att han förbarmade sig över en sönderskottad själ och lät Toron få sig en duvning på min gård idag. Nu sitter jag och försöker tina upp min frusna själ med lite musik och gamla fina minnen. Jag har sjukt med bilder från sommarens spelningar, festivaler och allehanda upptåg men jag hittar fanimej inte "datakabeln" så ni lär få vänta ett tag till innan jag kan ladda upp dom här på hårdrocksbloggen.


Men det är då tur att vi har tuben där mer driftiga människor lägger upp sina alster innan bäst-före-datumet har gått ut. Sitter och fjäppar runt bland allt man var med och bevittnade i somras för att försöka hitta något som jag kan delge er och som symboliserar sommarvärme. Hur än jag vrider på det och hur bra allt som jag såg i somras så är det väl egentligen Twisted Sisters allsång i Mohed som toppade det mesta...kanske inte musikmässigt men absolut publikmässigt, hyllningen till Ronnie James Dio var grym men jag väljer ändå en snutt av maratonversionen av "we're not gonna take it" ...jag stog längst fram och jag frös inte ...och inte behövde jag skotta plogkanter när jag kom hem heller....






Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Sv: Åååh TACK. Då väntar jag på den där jävla inbjudan nästa år då ;)

2010-12-26 @ 23:43:18
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0