”I'd rather drink than talk”

surley i made enough noice to awaken the dead.... Trevlig Fredag på er alla, själv jobbar jag till 22 ikväll och stämplar in redan 06:45 imorgon igen. Men vad gör väl det när man imorgon har en helkväll med live-musik inplanerad. Imorgon ska undertecknad gå och kolla på Sator och trogna läsare vet ju att jag är mycket förtjust i denna ystra orkester. Har ju även gjort ett inlägg om det utmärkta för att inte säga mästerliga vaxet headquake. Innan konserten drar igång är jag bjuden hem till en broder på Biff Rydberg och ett par dragnaglar, givetvis blir det ett par kalla också innan vi sätter segel mot horisonten. Hoppas ni får en grym helg !



Kommentarer
Postat av: Micke

Det är en så go´ låt! Alldeles för länge sen jag lyssnade på Sator!

sv:

Tyvärr har jag inget att säga till om castingen, men hade jag det så. ;-)

Du får hålla utkik efter mig i nästa omgång. :-)

Ha en riktigt bra helg, broder!!! Kapsylen har varit av ett tag här.

2012-03-30 @ 21:32:18
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0