I'm the living dead..

Ja jag skulle väl i princip kunna lägga in bilder på trötta gubbar varje dag tills semestern men så tråkig ska jag inte vara. Måndagen är här och den kommer med vemod och ångest, känns så tjatigt att gå i på en ny vecka när man vet att man ska jobba helgen som kommer också. Jag kommer nog aldrig att vänja mig vid det när jag tänker efter.

Om Grimgoth läser det här så är det tamejfan helt omöjligt att lämna en kommentar på din blogg så jag får väl hälsa till dig via min egen blogg istället. Avslutar dagens inlägg med en svårmodig låt. Paul DiAnno - The Living Dead



Kommentarer
Postat av: Micke

Bråkar Grimgoths blogg med dig? :-/

sv:

Gött broder!

Skicka en text i ett mail till min mailadress med en bild du vill publicera. Du får fria händer att skriva och du får också själv välja vilken av mina kategorier du vill ha din text under. Tror du att du hinner få den klart till nästa onsdag, 27/6? :-)

2012-06-18 @ 23:34:01
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Konstigt det där med at tdet inte går att kommentera, kanske det är något med att jag fått "nya blogg.se"?

Testat och klagat hos blogg.se?



Hoppas det hoppar på snart då och keep me informed ;)

2012-06-19 @ 13:25:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0