BABYMETAL - HeadBanger

Gud välsigne denna dag som i folkmun kallas Fredag. Det är en fröjd för undertecknad som ska få vara ledig hela helgen även om vädret inte ser ut att bli det bästa. Ja som jag skrev i tidigare inlägg så kommer min döttrar och deras kusin i helgen och huset blir fullt av liv och rörelse igen vilket glädjer mig oerhört :). Appropå kids så kollade jag in gruppen Babymetal som är något Japanskt hopkok men jag är skeptisk till hela grejen, kommersiellt jippo skulle jag nog närmast kalla det. Men här ska inte jag sitta och leka besserwisser och messerschmidt ni får lyssna själva och bestämma er om det är bra eller dåligt. Med dessa väl valda och kloka ord önskar jag eder alla en trevlig helg. Det blir "kapsyl på" i helgen och "Hej läskeblask" för mig men nästa helg ska semestern firas in rejält men det är ju som sagt en vecka kvar dit.







Kommentarer
Postat av: william

vilken skum video;DDD men söt samtisigt;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-29 @ 10:06:26
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Läste och lyssna på detta också och tänkte "What the fuck". Men sen ju mer jag lyssna så börja jag gilla det mer och mer, det var då jag slutade lyssna.



En kul grej är det absolut och ett bevis på att Japaner är galna!



3vlig Fredag!

2012-06-29 @ 10:30:19
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Verkligen en frän ide, men det var fan inte bra x)

2012-07-02 @ 20:19:53
URL: http://arles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0