Vacation countdown

Vart tog helgen vägen ? Måndag igen men inte vilken Måndag som helst utan Måndag före semester. Sista arbetsveckan med andra ord och den kommer kännas som en evighet. Tänk när klockan slår 17 på Fredag, det kommer bli magiskt. Som min gamle vän sa när han svängde förbi på motorcykeln i Lördags "Nu går jag på semester, nu väntar en ocean av ledig tid". Men vis av erfarenhet så vet man ändå att tiden går ohyggligt fort när man är ledig. Nog orerat om detta nu för jag misstänker att ämnet kommer dominera bloggen fram till Fredag.  Näe nu räknar vi ner arbetsdagarna tycker jag med en mustig låt varje dag tills dagen D.


5 dagar kvar: IRON MAIDEN - SANCTUARY







Kommentarer
Postat av: Micke

Hahaha

Go´ nedräkning, broder! Jag har samma nedräkning, men endast 4 dagar kvar. :-)

2012-07-02 @ 21:06:26
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0