Songs from the crypt

I helgen är det gigtime för min gamla orkester Zebulon och givetvis så kommer undertecknad vara där för att lyssna. Det var i sanning ett lyft för orkestern att jag klev av tåget och jag förväntar mig ett snortajt kapell på scenen på Lördag. Afterlife och Son of a gun står för supporten men av dessa kommer jag inte att få höra något av eftersom jag ska jobba till 22 först. Nåväl det kommer bli kul att få svänga några bägare och rocka hårt till långt in på småtimmarna. Ja det är väl typ det jag sitter och läskar mig på just nu bland jobb, ungar, renovering och all göra som ingår när man är hemmansägare med pelletsbrännare. All i can say is that my life is pretty plain...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0