Rise To Remain

Slit och släp och alldeles för lite ork. Jag behöver åka bort känner jag, det är alldeles för lite miljöombyte i mitt liv det är då ett som är säkert. Men i brist på både ledighet och likvida medel så får man vackert sitta hemma i sin egen lortkommun och vara så glad man kan ändå. Men nu när jag har lyckats med kraftprovet att "logga in" på bloggen så ska jag väl ändå skriva om något mer intressantare än min trötthet. Känner ni till Austin Dickinson ?


Vän av Maiden räknar väl genast ut att det är Bruce Dickinson's avkomma vilket det också är och han har i dagarna (med sitt band Rise To Remain) släppt en debutplatta med namnet "City Of Vultures". Unge Herr Dickinson står givetvis för sången i denna orkester och han gör det med bravur, så jag rekomenderar alla nyfikna att klicka typ här så kan ni provlyssna på spåren från deras nya vax och bilda er eran egen uppfattning om den saken.... mina trogna läsare jag ger er "Rise To Remain"





Kommentarer
Postat av: Micke

Nu är helgen kommen, broder!

ÄNTLIGEN!!!

Kapsyl av och ROCK ON!!! :-)

2011-09-09 @ 18:39:44
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0