Soundtrack of my life...

Eller "Monday bloody Monday" skulle man just nu kunna säga. Har släpat mitt beniga arsle till och från kneget samt gått ut på lunchen och dragit en deg/tattarmacka och nu är soffan det enda som hägrar. Med andra ord jag är ett slitet as. Men det gör inget att jag rasslar omkring och är svag efter helgens betraktelser och utsvävningar eftersom det var en helt jäkla otrolig och rolig helg. Jag orkar inte gå in på detaljer men eftersom jag tycker om att sätta soundtrack på mitt liv så finns det två låtar som kan sammanfatta min helg. Tack alla glada människor för att ni finns och nu klämmer vi allihopa och sjunger:


I'm going to Kansas City, Kansas City here I come
I'm going to Kansas City, Kansas City here I come
They got a crazy way of loving there
And I'm gonna get me some....


tätt följd av

De e ett jävla tjatande om alkohol, dom säger att de e nåt som vi inte tål
men brännvin de nyttigt som själve fan, jajemen...












Kommentarer
Postat av: Micke

Hahahaha

Underbart! :-)

2011-11-01 @ 22:57:07
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0