Ghost

Ja då har vardagen kopplat ett grepp om tillvaron igen, satans helger att gå snabbt. Till helgen ska det jobbas så då blir det inga äventyr vilket liknar skit och känns lite tråkigt. Men det kostar pengar att leva och med jobb så kommer det in floss till hushållskassan och det är ju i sin tur bra så jag ska inte gnälla. Nåväl jag tänkte i alla fall överösa bandet Ghost med en hel skrälldus med superlativ när jag ändå är igång, låten Ritual går på repeat här hemma i stugan var och varannan kväll för det är mästerverk av rang. Länge sedan det bjuckades på så kvalitativ musik från ett "nytt" band. Det gläder mig och jag finner hopp inför framtiden varje gång jag exponerar hörselgångarna för detta eminenta band. Missade dom på Get Away och det grämer mig varje gång jag lyssnar på deras låtar. Tills dess att jag får se dom live så får jag forsätta läska mig på vaxet Opus Eponymous !




Kommentarer
Postat av: Micke

Ghostly... ;-)

sv:

Hahaha

Jamen du smällde högst, broder. :-)

Jepp, full fart mot helgen!!

2011-11-08 @ 20:12:57
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Elin a

Strålande band. Såg precis en konsert på youtube. Intressant!

2011-12-04 @ 08:50:12
URL: http://sigimport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0