Skogsröjet 2011, Äre sprättavstånd ?

Jag skriver bara W.A.S.P ! Precis som Accept regerade Get Away Festival i Gävle så totalägde Blackie Lawless hela skogsröjet. Satan i gatan så bra det var.  Jag missade ju i.o.f.s hela Fredagskvällen eftersom jag söp fast i Finspång rätt snabbt efter ankomst och jag har väl sällan haft sådan blyfot när jag kört bil som i Fredags när vi skulle åka ner till Finspång. Låg i ytterfil hela tiden och marschfarten var sällan under 160 km/h, fick t.o.m bromsa rätt duktigt när helt plötsligt staden Norrköping dök upp som gubben i lådan efter E4:an och där skulle man ju tydligen svänga av.Nåväl det var sjukt trevligt att få tillbringa helgen bland goda vänners lag och toppa med en fantastisk Lördag som både bjöd på galet bra musik och vackert väder.


Men i Söndags och idag har jag varit sliten som det as jag är, det kostar att stänka på som om det inte fanns en morgondag samt att släpa sitt beniga arsle längst fram på en WASP-spelning, kändes som jag hade blivit överkörd av en bil på Söndagen men det var det i sanning värt. Träffade min bloggande broder Grimgoth och jag har t.o.m snott bildbevis från hans blogg. Själv hade jag lyckats ta två bilder och dom är så suddiga så jag ser knappt vad dom föreställer. Men jag har ju mina minnen !?! och tack och lov att det finns folk som är stadig på hand och kan sköta både kamera och lägga ut det på tuben. Jo förresten jag köpte ju en lika tirsa som Blackie har på sig på scenen också, tjusigt ska det vara :)




Undertecknad och den mycket sympatiska och trevliga Grimgoth 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tycker inet du var så sliten på bilden men säger du det så. ;)

Och det var grymt att äntligen få träffa dig också såklart.

Givetvis får du sno bilden hur mycket du vill!!



Kapsyl av mannen. ;)

(redan retat micke för han missa det) :)

2011-08-16 @ 16:44:39
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: charlotte

Lät som en kul kväll det där. Såg WASP i Borlänge för ett par år sen, och dom var hur bra som helst där också.

2011-08-16 @ 17:32:30
URL: http://www.radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Micke

sv:

Ja, det ser verkligen ut som jag missat nåt. :-)

Låter som du hade kul, även om du kanske inte kommer ihåg det så bra. ;-)

2011-08-17 @ 22:22:19
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fa'an!!! visst hade man de ba cult på rejmyre shitet o WASP va ju ba bäst, men missaru SKITARG så missaru näst bästa bandet där!! ba always STAY METAL;)like PRETTY BOY FLOYD said "motherfucker" hahah

2011-08-19 @ 07:02:54
Postat av: Ida

Tack som fan!



Du skulle ha kommit fram och sagt hej :)

2011-08-22 @ 13:25:05
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: charlotte

Dra upp huvan..

2011-08-26 @ 15:24:30
URL: http://radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0