Marshall Lockjaw

Jag vet att jag redan har skrivt det jag ska skriva nu i ett tidigare inlägg men eftersom det var i nådens år 2010 och datumet var den den 13 Januari så har både trogna läsare inklusive undertecknad glömt bort det och därför förtjänar denna eminenta låt som jag ska orera om ett inlägg till. Alla har vi våran top 10 lista med låtar som vi anser som bland det bästa vi har hört och den listan kan ibland uppdateras eller se lika ut under lång tid men på min top 10 lista så ligger i alla fall den här låten stadigt och som rubriken skvallrar så är det ju "Marshall Lockjaw" som jag syftar på. Paul Dianno hade ju som sagt ett band med det passande namnet Killers och det var med dom som detta mästerverk knåpades ihop och spelades in. Ni som ännu inte har hört detta mästerliga epos till låt så kan jag bara be att ni offrar fyra minuter och trettiosex sekunder av er tid och låter era hörselgångar få exponeras av "Marshall Lockjaw" av och med "Killers - Paul Dianno".



Kommentarer
Postat av: East

Underbar!

2011-08-24 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0