Utmanad och Utmattad

Nyss återuppväckt från dödens magsjuka och helvetets vrede så har jag orkat masat mig till datorn.
Från den skånska möllan och min rockande broder Micke så kom det en utmaning....



Utmaningen går ut på att man ska berätta åtta saker om sig själv och
sedan skicka vidare utmaningen till åtta andra bloggare.
Här kan ni läsa åtta saker om mig:



1. Jag är rädd för: samma sak som nog alla föräldrar,
att något ska hända mina barn.

2. Jag vet inte vad: eller var livet är på väg och det skrämmer mig

3. Jag har haft: mycket otur här i livet

4. Jag har ingen aning: om varför jag har haft så mycket otur ?

5. Jag är en expert: på talets gåva

6. Jag drömmer: om pengar, lycka och rikedom

7. När jag är: ensam så blir jag rastlös

8. Jag är inte: särskilt bra på att vara ensam för långa stunder, två veckor utan ungarna är tortyr !



Eftersom att alla redan verkar ha gjort den här utmaningen och jag är den som blir sist vald i fotbollslaget ;) så lämnar jag den här utmaningen öppen för allmänheten.


Kommentarer
Postat av: charlotte

Nämen vadå sist vald i fotbollslaget? Jag har inte gjort utmaningen. Men då gör jag den nudå ;)

2011-04-20 @ 18:18:36
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

Spännande läsning.

2011-04-21 @ 11:23:48
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Goa svar!:-)

2011-04-22 @ 00:32:26
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0