For whom the bell tolls !

Just nu har jag ett avslappnat förhållande till att uppdatera bloggen och detta beror helt sonika på att jag har massor med annat att göra just nu. Men jag hinner med ett litet Lördagsinlägg. Det regnar just nu sjukt mycket här och vad passar väl då bättre än att bara sitta inne och kura och lyssna på lite redig musik och kanske ta en kall ? Jag lyssnar just nu igenom setlistan som vi ska spela den 15 Oktober. Med den låten här nedan som vi ska spela vill jag önska eder alla en bekväm Lördag. Rock on !!


Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

Jepp, det är bara att trycka gasen i botten... :-)

2010-09-27 @ 22:59:13
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: fredrik

Den här låten är jävligt speciell för mig. 8)



Och, jag avgudar texten.



Tack. Nu ska jag mysa med Metallica, från tiden då de var ett av världens bästa band! cherrio!

2010-09-30 @ 11:14:24
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0