You Got Another Thing Coming !



Äntligen Fredag, humöret är på topp, jag mår bättre än jag gjort på år och dar
. fy satan i gatan va skönt och ikväll ska det röckas ordentligt. Jag är tamejfan både laddad och peppad inför kvällens spelning, det var ett tag sedan vi luftade den här orkestern eftersom den numera legendariske Fat Zid "currently is traveling the seven seas in search for glory ,wealth and some really cold ones" men ikväll är det dags att spela upp till dans igen. Vi kommer naturligtvis i gammal fin anda öppna med Judas Priest vilken låt är i skrivande stund också klart men jag väljer att inte yppa det utan låta det bli en glad överraskning. Av rubriken på inlägget att döma så kommer naturligtvis "You Got Another Thing Comin" att spelas också, skam vore det annars som flickan sa. Till er alla som inte kommer och rockar hårt med mig ikväll vill jag önska eder alla en bekväm helg och eftersom det är Fredag så bjuckar jag på en inspelning från Krita-perioden med Overturner - You Got Another Thing Comin.



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Trevlig fredag och glöm inte kolla in Fredagstemat.

2010-10-15 @ 09:44:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Andersson

Vilket jävla ställ det var igår. Satan va bra ni var

2010-10-16 @ 13:56:58
Postat av: Grimgoth

Ja se där ja, måste missat det förra gången ja var här, får man fråga vem du är i bandet?



Det var pålagt ljud och inte live ljudet med va? :)



Lät bra iaf.

2010-10-20 @ 17:01:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0