Iron Maiden & Guns N Roses

Nyss hemkommen från genrep med OVERTURNER och jag läre börja pytsa ut låtarna på våran setlist i rask takt om jag överhuvudtaget ska hinna med hela setlistan innan Fredag, fast jag kanske sparar några guldkorn som en överraskning då jag vet att vissa som läser den här så kallade hårdrocksbloggen ska dit och beskåda spektaklet. Men vad törstar en ölstinn publik efter förrutom öl och grogg då vi ställer upp startfemman med tvenne Gibson Les Paul Classic med tillhörande Marshallförstärkare ,en mullrande basrigg och Tad Morose gamla trumset efter kan man fråga ? Jo naturligtvis Iron Maiden och Guns N Roses. Vi kommer att leverera tvenne bitar av varje grupp och det är The Trooper och Run To The Hills med Iron Maiden och Sweet Child O mine och Paradise City med Guns N Roses. Vi har spelat dom många gånger förr och dessa bitar är helt enkelt omöjliga att ta ur setlistan.... Publikum krävfa dessa bitar !!!








Kommentarer
Postat av: Doc Rock

Ja dom "BITARNA" tar man inte bort hehe ;)

2010-10-14 @ 17:31:31
Postat av: fredrik

Och så Dios heliga dykare. Där har man alla bensimacksamlingar av hårdrock de senaste 15 åren. 8)

2010-10-16 @ 11:49:00
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: FINI

åh fyfan vad mycket Kärlek!!!!! love it.

snygg blogg! :D

2010-10-18 @ 10:31:20
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0