Kickstart My Car !

Hej , tjenare och hallå. Fredagen och Lördagen var i sanning dagar som jag kommer bära med mig länge eftersom jag fick tillbringa både Fredagkväll och hela Lördagen och en bit in på Söndagen med den person som jag tillägnade mitt förra inlägg. Men från det att jag vaknade ensam i morse så har dagen gått i motgångarnas tecken. Men det som stör mig mest är att biljäveln är stendöd, den står där som ett as och ett monument och vägrar fungera !. Eftersom jag inte tillhör släktet "Händige Herrn" så får jag naturligtvis lämna den till någon mer händig (läs bilverkstad) och vi vet ju alla vad duktigt dom kan ta betalt. Det är brist på likvida medel så det räcker redan och var jag ska hitta pengar att laga bilen med har jag dock inte listat ut än. Det borde vara olagligt för bilar att inte fungera. Men skit samma man kan ju inte få allt här i livet, jag har ju i alla fall tur i kärlek :) Dagens melodi blir naturligtvis "Kickstart My Heart" med Motley Crue även om jag just nu behöver någon som Kickstartar biljäveln.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Hoppas det löser sig med bilden då´rå!

2010-11-29 @ 10:52:40
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Fred

Ja... Det är fan nåt av det värsta som finns när bilen fan inte startar... Man beror så jävla mycket på den...

Hoppas det löser sig, lider med dig!

2010-11-29 @ 11:46:30
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: BelseBubby

Somliga straffar Gud med detsamma!!



Så går det när man vältrar sig i synd en hel helg. Då tar Gud ut straffet på ens materiella tillgångar! =)

2010-11-29 @ 16:18:39
URL: http://myspace.com/divinesinswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0