Grosshandlare Ztizze !

Ja det blir fan ett inlägg som inte innehåller ett uns av hårdrock idag mer än att jag är "Gentleman Jack" med hela svenska folket eter helgens utsvävningar. Sitter och summerar helgen som i Fredags innebar en spelning och på Lördagen blev det en grosshandlarsittning av rang. Ja den fortsatte idag också så än är det inte slut på festligheterna. För er som inte har varit på en grosshandlarsittning så kan jag bara meddela att det börjar redan på dagen med S.O.S (smör, ost & sill) Starköl, Jubileums Akvavit åttor två per man, sen blir det silvergroggar tills det är dags för Pytt i panna. Sen släcker och stänger sista man när kvällen är över. I celebrate Sundays !! Skåda klippet från Hedebyborna så vet ni vad jag snackar om ...MO HA HA HA HA !!!... Baron vill ha en grogg !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASGARVAR!!! Måste ha varit en toppen kväll =)



Jag minns minsann surströmming och snaps en dag i marma innan skolan började. Näe, fy för en lede. Hemma första dagen efter sommarlovet!! BLÄ, jag kan fortfarande inte äta suring sedan dess!

2010-11-22 @ 17:05:47
URL: http://diagnospts.blogg.se/
Postat av: Derru...

Låter som en jävligt trevlig helg! 8)

2010-11-22 @ 19:21:18
URL: http://web.me.com/alteaspjuth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0